lördag 6 augusti 2011

Två paket

Fick sällskap av min storprins på gymmet idag <3

Blev en tur till gymmet imorse igen, har man inget bättre för sig liksom :) En mil cyklades och så körde Ellioth och jag lite armar på det! Tror magen ska börja få sig en rejäl omgång snart, den hänger liksom inte riktigt med i tempot :)

Hämtade hem två paket från posten igår. Det ena fullkomligt älskade jag medan det andra gav mig FET ångest. För att börja med det första så innehöll det bl.a. påslakan från H&M Home och jag längtar tills vi ska bädda rent nästa gång:) Rosa bas med vita prickar, jag lovar att ni kommer få se :D
Det andra då... Hmm... 2 kg, 1100 sidor... Matematik... PÅ ENGELSKA :S Vad tusan har jag gett mig in på???

Nej, gick ner på gården för att få lite egentid och lapa sol men för ovanlighetens skull (NOT) så kom ett tjockt molntäcke in så jag får väl återvända in. Grr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar