söndag 14 augusti 2011

Drömbröllop

Me yesterday, i min underbara klänning från Nelly!

Inte ett öga torrt igår när Johanna fick sin Pontus i Djursholms kapell. Jag har aldrig skådat ett vackrare bröllop och när bruden sjöng för sin blivande man, GOSH, som det snyftades!
Vi höll dock på att missa vigselakten... Vi var i god tid hela dagen. Åkte i tid från Linköping och kom upp till Stockholm och Såstaholm redan innan 12 och kunde då checka in. Vigseln var klockan 14 så vi åkte härifrån vid 13 då gps:en visade 25 minuter till destinationen. 25 minuter senare var vi framme på rätt adress, MEN i fel kommun. Adressen vi stod på var ett litet radhus och där såg det inte ut att vankas bröllop :D Lite panik fick vi när vi insåg att det fanns två Danavägen 9 i Stockholm. Vi var i Vällingby men skulle till Djursholm. 13,57 steg vi in i kyrkan efter att ha kört fel fyra gånger till påvägen dit, phew :)

Festen efter var grym. Maten ska vi inte ens tala om, gudomlig. Jag var dock trött efter en lång dag och gav upp strax innan 1 och mannen kom hem aspackad någon timme senare. Vansinnig blev jag på honom! Hur ofta är vi barnfria på en herrgård liksom? Nej, men han somnade innan han lagt huvudet på kudden och snarkade som en dåre... Romantiskt, hrmmm...

Nu ska vi strax checka ut och bege oss hemåt. Tror det blir jag som får köra då bilägarna fortfarande är fulla och Mange är nog inte heller att tänka på... Kanske borde styra mot någon shopping:)?? Hmm, tål att tänkas på :D

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar