söndag 7 augusti 2011

Utekväll

Gårdagens outfit!

Ja, dagen slutade inte på den där 30-årsfesten i Sparreholm utan jag for vidare ut på krogen och hade så galet kul! Jag var inte hemma förrän 4 vilket är 6 timmar övertid för mig så jag är lite trött idag :) Dansade hela natten så ruset blev jag av med lagom till hemgång, precis så det ska vara! Jag hängde med Jonas (gammal kompis från Mc Donalds som jag även backpackade i Thailand med 2005-2006) hela kvällen men jag var nog mer glad över hans sällskap än vad han var över mitt, haha. "Det var en riktig nitlott att gå ut med dig Sofia, du skrämmer ju bort alla ragg!" fick jag höra ett par gånger, haha! Jag höll ut ända till stängning och då ville jag hem snabbt som blixten men då skulle Jonas först hänga på en parkbänk på torget och snicksnacka med de andra som satt där. Sedan var det kisspaus och på det skulle vi gå till Mc Donalds och dricka millshakes... Gosh! Tillslut fick jag iaf med honom i en taxi hem och sedan stupade jag i säng:)

Idag passar vi på att ha en mysdag hemma, perfekt väder för det ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar