onsdag 10 augusti 2011

Vinst

Lillprinsen på festen i lördags <3

Det kom inga fler bussar till min lilla stuga så det blev rätt ensamt där idag (bortsett från släktingarna som tjoade utanför). Åt därefter lunch med två fina kollegor vilket var himlans trevlans!

Kvällen har jag spenderat på ikano-huset med en kär vän. Några plagg inhandlades då min garderob behöver uppdateras, I'm an XS igen :D

Efter den shoppingturen var det dags för lite annan shopping i form av mat. I full rulle far jag in på Signalens parkering och hittar en plats jag kan köra rakt igenom på. När jag är halvvägs in på rutan svänger en annan bil in från andra hållet och försöker få mig att packa. Tror ni jag gjorde det? Inte en chans. I cirka fem minuter höll gubbfan ut men sedan var det vinst till mig ;-) VIKTIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar