torsdag 8 april 2010

Tugga, tugga, tugga...

TUGGA, shit vad jag älskar att tugga. Vem tänker egentligen på hur underbart det är att få tugga om man inte börjar med sånt där jäkla pulver?
Kan säga att två ägg satt som ett smäck till frukost, det var godare än vad godis någonsin kommer bli :)

Förmiddagen rusade förbi och nu är det redan eftermiddag. Min fina man har redan hunnit med en arbetsintervju och ska snart på en andra. Jag och Elton ska hämta upp storebror på dagis och så far vi mot stan för att möta upp Josse & Kellis för en tur till lekparken. Jag ska svänga förbi Lindex för ett par strumpbyxor och systemet för en flaska vi också, på lördag blir det utgång med Johanna.
Ska försöka hinna förbi en optiker efter Manges intervju också så att han får prova ut ett par nya glasögon. Såna lite grövre mer markerande, sjukt sexigt på min lilla kostymnisse :)

Nej, nu ska det packas!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar