tisdag 27 april 2010

Flygplan...

Bara en liten tanke...
Om en person frågar dig: "Vad tycker du om min tröja?", "Ser jag bra ut i den här...?" eller "Tycker du att jag är snygg" och du tycker att personen i fråga är skitful, har skitful tröja och ser skit ut i sin... så drar man ju en liten vit lögn, eller hur?
Och än mindre rusar man ju fram till en person och säger sanningen!
Eller är jag helt fel ute?
Det var något jag fick lära mig när jag var liten iaf!

Idag har vi haft en toppendag. När Ellioth var på dagis for jag och Elton på date med "morsorna" och bebisarna hemma hos Josse & Kelle. Där bjöds det, förutom på trevligt sällskap, på nybakad paj och bullar! Därefter blev det en minisväng på stan och sen tog Josse, jag och boysen en lunch på Claras.
Eftermiddagen bjöd på bus i lekparken med min gamla dagmamma! Födelsedagsbarnet morfar joinade också. Och ni ska tro att Ellioth tyckte det var spännande när två grabbar kom och flög med ett radiostyrt plan... Tror han gärna skulle vilja ha ett eget, vilket nog även pappsen inte skulle tacka nej till :)
Sen blev det en cykeltur för att titta på "vårt" hus en sista gång innan budgivningen drar igång!

Nu ska den sista herrn i säng bara och sen tar jag också kväller. Imorgon bjuds det på gympa och sen hoppas vi på fint väder så vi kan spendera eftermiddagen ute!

Tack för hjälpen med glasögonen btw, tror faktiskt det blir dom första :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar