torsdag 1 april 2010

Morgonmys!

Ja, här hemma har vi redan varit vakna i en timme. Mange somnade strax efter 22 igår och med så mycket sömn i kroppen så vaknade han tom av Elton imorse, kors i taket :) Jag har sovit som en kratta...När Elton väl sover hela natten, ja då kan självklart inte jag sova. Har vaknat en gång i timmen och så har det tagit typ en halvtimme att somna om, weird :S Ändå är jag pigg nu! Men det kommer väl senare. Elton brukar bli trött igen vid 8-9 och somnar då om i typ två timmar till, och eftersom Ellioth är på dagis så ska jag också passa på då :)

Nu ska jag fortsätta se på Bolibompa med alla mina grabbar,
mysigt att vara uppe tillsammans!

Såhär ser det ut på kvällarna när pappsen läser saga :)
Syskonmys!
Såhär ser det ut framför tv:n just nu...Ellioth sitter tyst som en mus medans den andra babbelgubben håller full låda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar