söndag 25 april 2010

Tokpigg!

Ellioth tog en powernap i bilen hem förut vilket resulterat i att han är tokpigg nu. Vi har nog följt honom tillbaka till sängen ett femtiotal gånger nu, jätteskoj...Inte! Dock brukar han ju vara jätteduktig och somna själv i sin säng, vilket även lillebror börjat göra...Bortskämda? Lite kanske!

Om nu Ellioth lyckats somna snart så ska vi ha myskväll på soffan!
Imorgon väntar en förmiddag på allergicentrum med Elton, ÄNTLIGEN...Håll tummar och tår för att det inte är mjölkallergi iaf!

Btw, jag blir jätteglad av era kommentarer men jag framstår ju inte som att jag uppskattar dom direkt, då jag aldrig svarar, men det gör jag verkligen!
...Någon frågade om Eltons pjamas och den kommer från Kappahl!
...Någon annan frågade om vårt bröllop...Ja, man måste gifta sig i Sverige först!
Har jag glömt någotmer:)? Förlåt isf!

Godkväll!


Mina småprinsar när dom nyss myste i Ellioths säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar