måndag 12 april 2010

Enkelt är gott!

Har precis tryckt i mig ett lass med makaroner och falukorv, att så enkel mat kan vara såå god, det hade jag glömt bort. Det bästa är att jag fick i mig sex falukorvsskivor medan Ellioth i skrivande stund sitter och trycker i sig sin sjunde :)

Vilken härlig dag vi haft... Efter lunch tog vi en långpromenad på en och en halvtimme, varpå vi givk in och gav lillebror mat, för att fortsätta dagen ute. Gick till lekparken där vi hängde i flera timmar. Min gamla dagmamma var där så både jag och Ellioth (och en sovande Elton) hade sällskap.

Nu ska ungarna i säng för sen ska vi mysa upp oss i ett hörn i soffan och kika på Håkans Bar och Hollywoodfruarna :)
Imorgon blir det en tur till lekparken med Josse & Kelton!
Gungpremiären uppskattades :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar