tisdag 6 april 2010

Dag 1

NU KÖR VI!
Första måltiden intagen, sisodär tusen kvar. Vi får se hur länge jag klarar mig utan att tugga :)
Den här gången går jag dock inte all in som jag annars alltid brukar... Först satsar jag på några snabba kilon för att få lite pepp, sedan får träningen komma efteråt. Nu till att börja med får det duga med några promenader lite hipp som happ bara! Sen eftersom kommer jag komplettera med lite övningar här hemma. Ett gymkort som jag tröttnar på efter en månad lägger vi åt sidan denna gång!

2 kommentarer:

  1. Det där fixar du lätt! ;) Jag har alltid trott att du är en riktig envis tjej, på ett bra sätt såklart, så nu har du chansen att visa vad du går för! :) Men jag vet själv, ibland går det bara inte.. Men om man inte går ner sig och tänker att man misslyckades så är det alltid lättare att "komma upp på hästen" igen! Det är bara försöka, försöka och försöka..

    SvaraRadera
  2. Go fia Go fia ;) Jag är gärna på. Ska vi köra ihop? Inget onyttigt mer frånomed idag, och sen som om en månad vem som hasr gått ner mest? ;) Pöss Emilia (olivia)

    SvaraRadera