lördag 10 april 2010

När jag steg upp ur sängen började Mange och jag diskutera mina bistningar på magen och Ellioth var snabbt delaktig i diskussionen. Vi fick ta fram fotoboken på honom där jag klistrat in massor bilder av honom när han ligger i min mage och när han bara är några sekunder gammal... "Mamma ajaj pujjan" säger han om kortet där han precis kommit ut helt blodig och där min mus syns :) Grabben är helt faschinerad (stavning?)! Han förstår att han sovit där inne i min mage och att jag fick "ajaj" när han kom ut. Sen finns det en bild där jag gråter och samtidigt andas lustgas och där säger han: "Mamma dedsen, mamma mecin munnen". Han ser att jag är ledsen och sen har jag förklarat att jag får medicin ur den där masken :)
Sötungen!

Nej, nu väntar stan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar