tisdag 8 november 2011

Välbetalad?

Mina små prinsar tidigare ikväll då de hade mys framför Ronja Rövardotter<3

Det tär verkligen på krafterna att vara på en skola hela dagen, speciellt när man är sjuk. Imorse var rösten nästintill helt gone och kroppen var överhettad av feber, men upp kom jag. Panodilen vägrade samarbeta men jag höll ut hela dagen. Vid 16 var jag tillbaka på vårdcentralen för att kika så att öronen mådde bättre, vilket de gjorde... De har rätt bra timlön de där läkarna va? 150 kr betalade jag, för 3 minuter :D Ta det gånger 20 liksom, ojojoj!
Vid 18 satt jag nyduschad, iklädd pjamas, i soffan. Det kändes dock lite tidigt för sängen, men nu är det väl okej?

Bra! Tack och godnatt!

1 kommentar:

  1. Alltså dina barn är såå söta! Man blir liksom glad när man ser dem på dina bilder =)
    Krya på dig!
    // Carro

    SvaraRadera