söndag 27 november 2011

Gubbe bortskänkes

Det finns numer en ny regel i den här familjen, gå inte på shoppingtur tillsammans (om det är till Magnus det ska handlas!)! Alltså satan en sådan kräsen karl alltså... INGENTING var bra, förutom gubbkläderna! Ja, förutom rutiga skjortor och finbyxor (=gubbkläder) så passade inget. Var inte byxorna för vida så var de för tighta. Var inte skjortorna för stela så var de för fladdriga. Som förra hösten, när han inte heller hade några kläder, så letade han igenom hela stan utan att finna ett enda klädesplagg med motiveringen: "Det fanns ingen fin färg!"! GHHAAH, vad har hänt med honom? När vi träffades hade han hur schysst stil som helst och nu ska han bara klä sig som en gammal gubbe. Jag är bara 27 år, jag är inte redo för någon gubbe ännu... Finns det någon äldre dam där ute, 55-80 år, som söker en gubbe? Hör av er!

Jag kände mig piggare från förkylningen idag men hann bara känna efter så började bihålorna värka så jag fick ta en Ipren och gå och lägga mig... Min träningsabstinens dödar mig snart alltså! Surt!

Nu ska jag fortsätta se helgens bästa underhållning, Vem kan slå Filip och Fredrik? Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar