söndag 20 november 2011

Ärlighet varar längst, eller?

Ellioth är så himla rolig. Igår morse när han kom ut från sovrummet där han legat och sovit med sin pappa säger han:

-"Pappa bara morrar och morrar. Jag försökte hålla för munnen på honom men morret kom ändå, då gick jag upp!"

M snarkade alltså. Senare var vi tvugna att stänga dörren om honom för annars hörde vi inte tv:n:)

När jag sedan satt och lekte med Ellioth i hans rum säger han:

-"Morfar har såhääär jättestora tuttar, som tjejer, som dina mamma... Som hänger rakt ner!"

Jomentack då :) Undrar vem som bör bli mest ledsen, morfar eller jag?

Snart åker vi ut till Ikea där vi ska kolla på en ny säng till Elton. Vi kommer även strosa i affärer och äta lunch där, tokmysig familjedag väntar alltså <3

Den här sjörövaren blev jag väckt av imorse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar