tisdag 15 november 2011

Trötthet

Kvällens motion!

Jag somnade tidigt igår igen (vid 21) och vaknade som ett vrak strax innan 6. Vad är det för fel på mig? Ni sjukvårdskunniga där ute? Kan det vara att jag saknar något? Det här börjar liksom vara konstigt nu... Är man trött sover man och efter 9-10 timmars sömn borde man väl vara pigg?
Jag nickade liksom till på en lektion idag tom :)

Annars har det varit en sjukt bra dag med världens goaste klass och handledare! Jag fick leda lite lekar på idrottslektionen, skitkul!
Hela eftermiddagen har sedan gått åt till att planera lektioner och då främst lektionen jag ska hålla i imorgon. Jag ska introducera geometri och till det har jag gjort två helt egenkomponerade stenciler :D Så från och med imorgon ska jag hålla i alla resterande matematiklektioner, spännande :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter bjuds det på tacosallad. Sedan kan ni ju räkna ut med rumpan vad som händer ;-)

(Blogger har blivit lite segt verkar det som... Mina inlägg postas inte förrän timmar efter jag skrivit dem och ibland utan bilder, och ibland blir det dubbla inlägg, trist :()

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar