onsdag 2 november 2011

Hurtbulle

Har varit ute och jobbat lite på denna kropp precis. Tog med mig Emely (studentkompis) till Rydspåret och sprang först 2,5 km (det gick sååå lätt) och därefter PW:ade vi 2,5 km, galet skönt!

Dagen då. Var på universitetet hela förmiddagen på föreläsning. Eftermiddagen (13-16) betydde egentligen också föreläsning men jag "skolkade" (inget på universitet är ju obligatoriskt) och åkte hem för att ta tag i litteraturen men fick inget gjort... Har haft problem med mina öron sedan i somras men har inte brytt mig om att göra något åt det. De har kliat och värkt och det har i princip runnit vax konstant. När jag kom hem från uni idag hörde jag inte längre på ena örat så jag ringde till vårdcentralen och fick en tid nästan direkt. Väl där fick jag träffa min läkare som sög ur öronen på var (det var inte vax) och hon konstaterade att jag hade grov örongångsinfektion och att jag borde sökt månader tidigare. Oooops! Så nu är det penicillin-droppar i båda öronen tre gånger om dagen och så ska jag tillbaka till VC redan nästa vecka. Men nu hoppas jag att det äntligen vänder iaf :)

Nu har jag precis ätit pasta med pastasås och på det ska jag faktiskt unna mig efterrätt bestående av kesella med hallon, MUMS!

Puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar