söndag 6 november 2011

Trött familj :)

MUMS! Tårta à la Sofia :)

Det var två trötta små killar som stupade i säng ikväll. Det har varit en intensiv helg, minst sagt. Två trötta föräldrar har krupit upp på soffan och intagit en finmiddag i form av Mc Donalds-mat, sådana här dagar får man! Vågen har gett utslag på allt fika också så nu längtar jag efter ett löppass:) Dock har Karin och jag bestämt oss för att gå ut nästa lördag så ett träningspass denna vecka får vi offra mot lite helgoutfit-shopping på Ikano, verkligen trist ;-)

Imorgon går jag ut på VFU (praktik) i 3 veckor. Jag tyckte jag var ute i god tid när jag mailade min handledare redan i måndags för att stämma av lite tider för imorgon. Jag tänkte ju dock inte på att de hade höstlov så jag har fortfarande inte fått något svar, typiskt! Men är jag där vid 7.30 så känns det ju inte som att jag borde missa något?! Ska vara i en klass 3 i en skola här i stan så det är skönt! Lika skönt är det inte att vi har tre rapporter som ska in en vecka efter VFU:n. Hur tänker de liksom? Jag ska ju följa min handledare och hon arbetar ju heltid och vad jag vet pluggar jag "bara" heltid så när ska det där skrivas? Har man ingen familj, visst, då kan man skriva kvällar och helger men jag har liksom lite annat att styra med då :S Aja, det får bli ett senare projekt...

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar