måndag 7 november 2011

Cold

Tror ni inte jag dragit på mig jordens förkylning över natten? Jodå! Har frusit hela dagen, näsan har runnit och halsen kliar och piper. Perfekt timing till VFU:n liksom. Dessutom hade jag behövt röra på mig REJÄLT efter helgens alla sötsaker, men nej, jag får gott vänta. Ghaaaahh, jag är sämst på att vänta! Speciellt när det gäller att vänta på något som jag tycker är så himla kul just nu (springa!).
Jag hamnade iaf på en jättebra skola (10 min med bil hemifrån) med en jättebra handledare (bara 2 år äldre än mig!)! Det sura är att det knappt finns några parkeringar runtikring skolan. Var i riktigt god tid imorse men efter att ha snurrat efter parkering i över en kvart snubblade jag in i klassrummet precis i tid. Fick dessutom fråga en stackars flickkrake (hon verkade liiite stressad över att jag följde efter henne) vart jag skulle för att hitta rätt, hade ju liksom inte en aning.
...Och nu svamlar jag bara en massa märker jag...

En nöjd tvååring, med bror, somnade för en stund sedan efter att ha lekt med alla nya leksaker. Jag förstår inte att jag för hela två år sedan (om 30 min) låg uppe på förlossningen och krystade ut honom. Någon måste räknat fel? Det kan väl inte vara fler än 2 månader sedan? Jag blir mörkrädd...

Nu sen middag!

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar