fredag 25 november 2011

Det här med att lära av misstag...

Idag har jag kramats så jag klarar mig ett bra tag framöver. En pojke slog rekord då han kramade mig i 30 minuter i sträck :) Det var lite jobbigt att säga hejdå till alla goa ungar men det gick desto bättre efter gårdagens mail, jag får ha min praktik i samma klass i vår! Överlycklig var ordet :D

Efter skolan for jag till Maxi då Mange hämtade ungarna! Varför lär jag mig aldrig?? Den 25:e ska man inte handla ju! Vi behöver inte handla just då eftersom vi alltid har pengar på matkontot men så långt tänkte inte jag! Lindor-farbrorn som stod och bjöd på choklad vägde ju dock upp det hela:) Att han sedan lurade på mig alldeles för få praliner för alldeles för mycket pengar lägger vi bakom oss, man blir faktiskt lycklig av choklad!

M och Ellioth är på Systembolaget och handlar en flaska vin till kvällen medan Elton och jag ser på "Lulleby" (Bullerbyn). Snart blir det fredagsmys med god mat och KANSKE popcorn. Jag har fetingångest på den då jag hört att popcorn är det värsta man kan ge barn (syftandes på vad som lätt sätter sig i halsen), så kanske som sagt!

Myshelg med familjen väntar <3

Tokunge i Onepiece :)

1 kommentar:

  1. Glöm inte att popcorn smälter och ge lite vatten så är det avklarat :) Värre med Pommes, det sväller och smälter inte =P Njut av era popcorn ikväll istället :D Kram o Trevlig kväll!! //Fia & Jonathan

    SvaraRadera