tisdag 1 november 2011

Rubriktorka

Har den här skrutten bredvid mig i sängen. "Snälla, får jag sova i er säng? Elton är inte tyst och jag vill ju sova?!" var de vädjande ord som kom från hans lilla mun. Han tar dessutom upp halva sängen... När tusan blev han så stor???

Nu har jag precis smällt i mig en stor portion tacopaj med en jädra massa sallad (och en jädra massa avocado)! Det behövdes efter en timmes PW med Jessica och Karin. Jessica marscherar på värre än en älg så Karin och jag hänger långt efter även att vi joggar emellanåt, haha! Men skönt är det ju efteråt :)

Dagen har även bjudit på gott fika på dagis. Trähästen, som förskolan (!) heter fyllde år och det firades bl.a. med att föräldrarna bjöds på fika när man hämtade kidsen. Galet mysigt, speciellt då man har lite tid att kika i barnens pärmar men även i den pedagogiska pärmen. Roligt att se vad de sysslar med om dagarna! Vi har det överlägst bästa dagiset, vi älskar det!

Nu lite kurslitteratur innan John kommer...
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar