söndag 13 november 2011

Nattbestyr

Övervägde en stund att gå ut såhär, det heter ju ändå strumpBYXOR :)

Hade ingen tid att blogga igår, därav min frånvaro. Jag gick upp med kidsen strax efter 7 och gav mannen sovmorgon! När han vaknade tog jag med mig barnen och for till Ljungsbro där jag skulle bli lite ljusare i håret och där barnen skulle få cykla (det älskar't)! Väl hemma igen satte jag fart med att styla mig till kvällen då det vankades utgång. Hår och smink var klart medans en katt skiter (!) medan inga kläder passade. Det nyinhandlade var tydligen för lättklätt ("Ska du på beachparty eller?" frågade Mange) och jeans kändes för påklätt och med en blus till som att jag var påväg till kontoret! Jag förstår inte att en hel klädkammare kan eka så tom när den är helt proppfull:)??
Kvällen blev lyckad trots fuldag! Förfest hos mitt ex och sedan vidare till Harrys där vi skakade rumpa i timmarna två. Därefter fick vi nog, köpte kebab och åkte kommunalt hem. Klockan 3 låg jag i sängen och snarkade :) Alltså nej... Visst är det kul att dansa, men resten, naej! Är jag för gammal måntro?

Nu är vi på farsdagmiddag i Ljungsbro och ska precis hugga in på efterrätten:)

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar