torsdag 24 november 2011

Kvinnor och bilkörning!

Seriously, har alla kärringar (utom jag då!) hittat sina körkort i flingpaketet?? Ghahh, jag blir alldeles vansinnig på folk som inte kan köra bil!
Körde precis in på en gata där det står bilar parkerade längs hela motsatta sidan av vägen (möter jag en bil är det den som ska väja alltså eftersom de har hindret på sin sida!) och där möter jag en kärring. Om hon hade stannat när hon sett mig, ca 5 meter tidigare, så kunde jag kört ut på en parkering och låtit henne passera (trots att det är hon som ska väja egentligen!). Istället fortsätter hon köra och tvingar upp mig på trottoaren. Lite längre fram möter jag ännu en kärring (uppmärksamma könet!) vilken också plöjer fram och tvingar istället ut mig på gräset! Det är synd att jag har en så fin bil för annars hade jag krockat idioterna (det hade ju blivit deras fel!)!

Gårdagens alster på matte-/bildlektionen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar