tisdag 29 november 2011

Tidningskung

Att jag var med i tidningen imorse gjorde min dag :) Jätteskoj! Och citatet var ju tydligen passande då de där sidorna senaste tiden handlat om den usla trafiken i Linköping. Det är kanske det jag ska skriva om, "Trafikläget i Linköping" ;-) Jag har massor att tillägga i det ämnet, haha! För vi (alla utom jag och min far!) i Linköping är verkligen urusla på att köra bil och få trafiken att flyta på. Kugghjulsmetoden, vad är det liksom? Och det här med att i Stockholm hinner 50 bilar iväg på grönt ljus medan det i den här stan bara hinner iväg tio. Att inte tänka och planera sin körning, ghahh, jag är vansinnig igen :)

Idag har jag pluggat 7.30-17 med endast en liten paus. Jag är så trött på rapportskrivningen nu att jag satte upp mig på vikariebanken imorgon. En minut efter att jag lade upp tiden så var jag bokad. Tjoho, nu slipper jag skriva imorgon ;-)

Nu vankas det strax middag och därefter tar Karin och jag en långis igen, LÖVE IT!

Godkväll fina (och fula med för den delen!) läsare :)

Jag har ett monster i min säng <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar