fredag 4 november 2011

Kalashelg

Hade en liten kotte som var lite väl sugen på godis tidigare i em :)

Ögonen går fortfarande i kors då jag läst, läst och läst i stort sett hela dagen! Men vid 16-tiden hämtade mannen upp mig och så åkte vi gemensamt och hämtade upp kidsen på dagis! Det var två tokglada busar vi möttes av som rusade upp i våra famnar <3 Dock såg de helst att vi skulle stanna på dagis och leka allihopa, vi hade ju då lite andra planer... Elton fyller ju år på måndag så därför har vi tre kalas i helgen och en hel del behövdes inhandlas till det! Vi var ju inte ensamma där heller så det tog sin lilla stund!
Väl hemma svirade jag om till löpartightsen och gav mig ut i Rydspåret.... Det gick lite tyngre idag men jag kan inte låta bli att älska känslan efteråt! Det bästa är att det är så himla kul, något jag aldrig känt (med löpning) innan!

Nu är det fredagsmys på soffan med min stora prins!
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar