torsdag 3 november 2011

Prioritera!

Alltså, jag har inget att skriva. Jag har läst hela dagen, bortsett från ett litteraturseminarium och en halv föreläsning. Jag somnade också. Sov som en stock och vaknade i panik och trodde jag hade sovit bort hela eftermiddagen... I 11 minuter hade jag sovit men var pigg som aldrig förr! Jag säger bara powernaps, tacka den som uppfann dessa :)
Hann även posta några inlägg till en sån där mammagrupp! Ni vet en sån som håller varandra bakom ryggen, tills någon är borta för då jäklar pratas det bakom ryggen istället! När de började gnälla om att ytterkläder till deras barn är dyrt, att inte barnbidraget räcker till... Men hallå, trodde de inte att barn kostar mer än 1050 kr i månaden? Föräldrar som snålar och drar in på barnens nödvändigheter och istället unnar sig själva är det värsta jag vet! Barnen ska alltid prioriteras! Uff och fy!
Nej, jag ska nog sova nu faktiskt, nybäddad säng :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar