torsdag 24 december 2015

Vinst och förlust

Igår infann sig julstressen lite ändå! Jag har varit klar med alla klappar sedan i början av november men då M knäckte att han köpt en liten julklapp till mig (vi skulle inte göra det!) var jag tvungen att fara ner på stan och fixa något. I stan var det lugnt men Ikano var såklart kaos. Dock gick det väldigt smidigt ändå även om jag glömde hälften då en mamma hade tappat bort sin 1,5-årige son och jag hjälpte till att leta som en galning!

Uppesittarkvällen "firade" vi i Tallboda med Jocke och Kelle. Josse jobbade men jag hämtade henne lite senare och vi fick lite tid ihop. Vi vann en nyårslott och 100 kronor på Bingolotto, hästarna sket sig redan i första loppet då vår häst galopperade :) Harry slutade med ett rätt, haha! Kvällen slutade dock jävligt tråkigt då våra ungar betedde sig sååå illa att M fick bära ut dem spottande, fräsande och tjutande till bilen. Där fick de sitta och vänta medan jag och Elvis spelade sista bingon. Gårdagskvällen tillsammans med två riktigt tuffa månader gällande grabbarna (de tål inte varandra, slåss och bråkar HELA tiden) gjorde att tomten inte hade lagt något paket i fotändan imorse och besvikelsen var riktigt stor...

Lille nisse sov gott under granen igår ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar