måndag 14 december 2015

Det är mycket nu

Det är sååå mycket som ska hinnas med nu då det bara är 2,5 vecka tills vi far... Idag kändes det bara som att jag precis hann lämna på skolan innan det var dags att hämta igen. När Elvis sov tog jag mig an viktiga telefonsamtal. Efter hämtning lämnade jag kidsen hos morfar för att själv kunna göra ett ärende. Hämta kids och lämna hemma för att åka och träna. 30 min cardio och armar på det. Påväg hem blev det en sväng om Maxi och några grejer till på listan på grejer som ska inhandlas till Thailand kan bockas av...

Nu soffhäng med lite PH (ja, ligger liiite efter...) och Pinterest!

Lisa: Vi renoverade övervåningen när vi flyttade in, det stämmer. Nu har vi ett rum för lite och för att lösa det ska vi göra takkupor och då måste hela övervåningen göras om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar