onsdag 9 december 2015

Självförtroende

På riktigt är jag såå jäkla high on life just nu, och jag känner att allting har en mening. Mitt självförtroende har aldrig varit dåligt men just nu slår det i taket! Och just nu behöver jag den där boosten mer än någonsin!

Ännu en fullspäckad dag är till ända. Jag har förutom allt annat även hunnit städa och varit på gymmet. En Nocco påvägen dit och det gick så jäkla lätt! Påväg dit, i bilen, såg jag även ett helt fantastiskt stjärnfall. Det gick liksom över hela himlen ❤

Nu sover alla kids och jag har krupit upp på soffan under en filt. Jag hoppas att mannen snart gör mig sällskap. ❤ Vardagsmys när det är som bäst!

Idag kom Elton och sa: "Mamma, jag vill sminka mig!", det dröjde inte många sekunder innan stora sminkväskan var framplockad. Med fyra "karlar" i huset gäller det att passa på när tillfälle bjuds :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar