söndag 6 december 2015

9 upp, 10 ner

En fullspäckad dag är till ända. Jag började den med ett pass på gymmet, 30 min cardio och mage. Därefter åkte jag till Vikingstad till två kollegor där jag hos den ena hämtade upp kläder hon sytt till Elvis och hos den andra en pajform som varit kvarglömd sedan sommarfesten. Hem igen för dusch och tillfräschning och sedan for hela familjen till Bauhaus för lite inhandling av prylar till renoveringen! Därefter åkte vi förbi bästa Jos för lite utbyte av tjänster. Jag levererade ett mål från Mc Donalds och fick hämta ut en handkräm i gengäld. Eller ja, jag swishade igår så hon kunde köpa och ta med hem :)
Väl hemma igen tog Elvis och jag en gubbvil medan middagen blev klar och efter den blev det ännu ett pass på gymmet, där vi körde rygg!

Idag kom jag i mina minsta jeans. 9 månader upp och 10 månader ner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar