tisdag 8 december 2015

Det bästa han vet

Detta är en galet hektisk vecka och vi får verkligen pussla för att få ihop den! Idag var jag först till tandläkaren och lagom till jag kom hem for vi till skolan för möte med Ellioths lärare angående vår utlandsvistelse, vi fick planering för hela perioden. Därefter skjutsade jag hem familjen för att fara tillbaka till stan och optikern för synundersökning. Synen hade försämrats radikalt så det är inte undra på att jag knappt ser någonting utan glasögon. Nya glasögon beställda! Efter besöket där, som tog galet lång tid, åkte jag förbi hemma hos Jonas för att hjälpa honom boka hotell. Nu är det också klart och han kommer bo på samma hotell som oss.

Väl hemma igen möttes jag av bland annat denna godbit som satt i duschen med storebror, något av det bästa han vet ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar