torsdag 24 december 2015

Julafton 2015

Det blev en bra julafton trots att jag tänkte stanna i sängen hela dagen pga bråkiga ungar. Jag klev upp en timme innan vi skulle åka och då hann jag klippa M, Ellioth och Elton, duscha och fixa mig själv samt pimpa tre barn! 5 minuter sena svängde vi in på Nissevägen där vi bjöds på julbord! Därefter samlades vi framför Kalle och sedan kom tomten. Grabbarna var bombsäkra på att mormor skulle vara tomte (då de sett en bild på henne på fb utklädd till tomte) så när "riktiga" tomten kom och bankade på dörren och alla vuxna fortfarande var hemma blev de lagom paffa :)
Efter tomten varit och vi öppnat paket sov Elvis och jag. Han i 1,5 h och jag i 2,5 h, man ska väl ta det lugnt på julafton? :)
Lite gröt, lek och bus på det och barnen tog ett julbad tillsammans.
Elton blev kvar hos mormor och morfar och de andra två sover nu gott. M och jag har krupit upp i soffan under en filt ❤

Jag fick superfina klappar i form av duscholja från Rituals, vas från Kähler och ett Voluspa-ljus ❤

God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar