måndag 21 december 2015

Kärlekspar

Dagen började med sovmorgon till 8.45, tack älskade bebis!❤ Därefter blev dagen kaos. M fick sig en dänga och kom sedan på lunchen hem med ett paket till mig. Jag gillar inte "ångestpaket" och blev arg på honom för det också men blev glad när det var ett skitsnyggt Voluspa! M tog med sig Ellioth till jobbet då grabbarna började bråka så Elvis vaknade från sin nap och lunchen vidbrändes. Såå arg var jag! Vid 13 körde jag Elton till hans tjej Nicole. De hade lekt så snällt och pussats under en filt ❤
Jag skulle iväg på ett möte idag men bara några minuter innan jag skulle åka fick jag ett telefonsamtal med ett sååå glädjande besked! Jag hoppade, studsade, fnittrade, grät... Mer får ni veta inom ett par dagar!:) LYCKA, ren och skär lycka!
Framåt kvällen tog jag ett varv inom Maxi och tänkte därefter träna men det blev en shoppingtur med Jonas istället :)

Nu har jag sövt alla tre kidsen och ska ta tag i lite planering...

Finaste Nicole och Elton (och vovven) ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar