tisdag 15 december 2015

Linamys

Efter vi lämnat brorsorna på skolan idag skyndade vi hem för att äta frukost för att sedan gasa ut till Linghem och finaste Lina. Elvis sov sig igenom hela besöket i princip så vi kunde sitta och fika i lugn och ro. Vi sågs senast i somras så vi hade endel att ta igen, supermysigt ❤
Jag fick stressa för att hämta grabbarna och väl hemma åt vi mellis och satt sedan kvar länge vid bordet, pysslade och gjorde läxor. När Elvis skulle sova sin eftermiddagsnap fick Ellioth och Elton sätta sig vid tv:n och där satt de så tyst att jag somnade och sov en timme med Elvis. Vi vaknade med ett ryck när M klev innanför dörren :) Efter lite tvätt for jag till gymmet och körde ett ryggpass. När jag var påväg in i omklädningsrummet började det tjuta och en röst berättade att det uppstått en brand i byggnaden och jag skulle skynda mig ut. Det hördes dock bara i vårt omklädningsrum så jag fick upplysa resten. Direkt jag kom ut kom brandkåren och jag fick dregla lite till män i uniform ;-)

Nu har jag planerat lite arbete och är påväg ner i sängen... 15 dagar tills vi åker :/

Mitt lilla ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar