måndag 28 december 2015

2 dagar...

Hektisk dag. Snickare och elektriker var här tidigt imorse. Därefter åkte M till jobb och jag och Elton tog Elvis till BVC för två sprutor, en i vardera låret. 1-årssprutan är klar och han har fullt skydd mot hepatit. Därefter hem för att slänga i bebis mat och sedan tog vi bussen ner till stan. Först lämnade vi tillbaka några böcker på biblioteket och sedan ville Elton gå in i domkyrkan. Den killen älskar religion och historia så jag höll på att inte få med honom därifrån :) Lunch intog vi på Subway och därefter skulle jag prova ut linser. Efter att halvt ha hotat optikern satte hon in linserna åt mig och så gick jag hem utan att ha lyckats sätta in skiten själv. Plötsligt mindes jag varför jag sket i linser sist, har inte tålamod att lära mig få in skiten. Än mindre tiden... 1 h fick de sitta inne innan Mange fick plocka ut dem (ja, inte ens det klarade jag...). Lyckat!?
Hann klämma in nya naglar och fransar innan Jonas och jag begav oss till X-force för att testa det gymmet... Nja säger jag...

Nu har jag äntligen landat på soffan, medan M är iväg med ett lass till förrådet. Imorgon tömmer vi helt för på onsdag börjar vi vår resa mot vårt livs äventyr ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar