tisdag 13 oktober 2015

Typ endometrios

Ingen bra dag, alls. Elvis har en tand som börjar kika igenom så han var vaken mellan 03-05.30. Han låg nöjd på mitt bröst, så inte för det, men han skulle pilla på mina örhängen, pilla mig i näsan, i munnen...Så ja, jag hade lite svårt att sova. När det var dags att gå upp var huvudvärken ett faktum och dessutom började magen strula, igen. Till Elvis förmiddagsnap värmde jag min riskudde och kröp ner tillsammans med honom. Ungen sov dock bara 45 min (normalt 2 h) och vägrade somna om, på det värkte magen så jag var tvungen att hänga över toaletten och där och då ringde jag hem M. Fosterställning hela eftermiddagen och sov några timmar. Klev upp lagom till middagen och då kändes det mycket bättre. Efter mat åkte jag och Ellioth till Maxi för att komplettera till veckan. M lämnar mig nämligen ensam med tre snoriga kids (och en morsa med "typ" endometrios) och reser till Göteborg imorgon, över natt. Perfect timing...?

Nu ligger jag på soffan under en filt, med riskudde på magen, och kikar på tv. Det får gärna bli torsdag kväll snabbt, jag gillar inte att vara ensam...

Natti ❤

Alltid lika glad ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar