tisdag 20 oktober 2015

Bara dagar kvar...

Sjuk man. Lämna, hämta på skolan. Däremellan plocka, tvätta, äta och ringa ett samtal. Därefter sov jag ihop med Elvis, i flera timmar. När Elvis sov sin eftermiddagsnap tog jag med mig Elton och for iväg för att handla. Först tog vi en sväng till Busfabriken för att hämta inbjudningskort till hans kalas han ska ha där. Sedan hjälptes vi åt att handla och jag åkte hem med blödande öron. Den ungen snackar så 1/10 vore nog. Men mysigt var det ❤ Även om det handlar om att handla är det mysigt att ha lite egentid med ett barn!

Idag ringde även Gunnar (min plastikkirurg) för att stämma av inför operation. Jag förmedlade vilken storlek på implantat jag bestämt mig för och han lade en beställning! Vi pratade även om vad jag var nervös för och han lugnade mig. Smärtan skrämmer mig något oerhört men han skulle skicka med mig "knockout -piller" och tar jag ett sånt somnar jag bums och slipper smärta! Bara dagar kvar nu och jag är galet nervös...

Min lilla förkylda snorjärs ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar