söndag 18 oktober 2015

När livet ger en kick

Vi har haft världens mysigaste höstdag! Elvis började med att ge oss sovmorgon till 8.40 och därefter låg vi kvar länge i sängen och myste ❤ Efter en sen frukost, lite tvätt och dammsugning joinade vi Ellioth och Elton ute och tog en promenad till affären där vi köpte korv, bröd och festis. En svängom hemma för att hämta kol och eld och sedan gick vi ut i skogen. Destinationen var Gläntan (bara typ 200 m från oss) där det finns vindskydd, grillplats och massor skog för lek och bus. Storebrorsorna byggde koja och kastade spjut medan lillebror satt på marken och utforskade löven och gruset. Pappan grillade och mamman såg till Elvis så nappen satt i munnen och inga pinnar hamnade på tungan. En extra het chorizo senare och stelfrusna fingrar och vi gick hemåt. Jag gick in och tog en varm dusch och kröp sedan ner i sängen med Elvis på bröstet där vi tog eftermiddagsnapen tillsammans. Storebrorsorna stannade ute och krattade löv så de var ute i sammanlagt 5,5 timme idag medan vi andra fick tre timmar. Bra jobbat tycker jag, det gäller att ta vara på soltimmarna nu på hösten!

Nu ligger jag under filten på soffan och känner mig sådär hög på livet! Dock smyger sig nervositeten på, en vecka till operation...

Mina fina ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar