torsdag 29 oktober 2015

Superpappan

En jobbig dag. Smärta i vad jag tror är ärren, det liksom svider och drar. På det har jag blivit jättekonstig i magen, det går runt och jag mår illa. Det måste ju vara av alla piller jag äter/har ätit. Morfinet har jag redan tagit bort men jag äter andra starka värktabletter plus Panodil, jag måste försöka att klara mig utan dessa ikväll och se om magen mår bättre. Penicillinet kan jag ju inte ta bort, och troligtvis är det väl det som spökar. Största tabletterna jag skådat... Orkade med en liten promenad på ett par kilometer idag iaf men när jag kom hem och tog en dusch efteråt gjorde det riktigt ont i ena bröstet så nu vilar jag resten av kvällen!
Och medan jag idag tagit det lugnt och försökt komma på fötter har min superman tvättat och städat hela huset, bäst är han ❤

Idag har vi haft en riktig innedag, om vi bortser från två timmar ute med promenad och lekparkshäng, och brorsorna är så fina med sin lillebror ❤ Sådana dagar behövs också! I måndags när jag opererades körde grabbarna full rulle hos mormor och morfar, i tisdags var de med svenska kyrkan på bussresa till Gransnäs (10 mil bort) och igår var de på Halloween på Kolmården. Vi får se om vi tar oss an något imorgon eller om det blir hemmadag!

Alltså detta...❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar