lördag 10 oktober 2015

Morsa på stan

Igår gjorde denna gamla trebarnsmorsan stan... Vi började med vin, chips och massor skitsnack hemma hos Lotta redan strax efter 18. Vid 21 intog vi Pinchos men efter en vecka utan kolhydrater var jag proppmätt efter chipsen så den mesta maten lämnades tyvärr. Mera vin och skitsnack och vi kom inte därifrån förrän efter midnatt. En liten sväng på Harrys var tanken men jag klev inte innanför dörren hemma förrän 03. Vi dansade stjärtarna av oss och drack ännu lite mer vin så det var en något berusad och lycklig Sofia som kröp ner under täcket vid 04 (tog en låång dusch när jag kom hem). Klockan 07 vaknade Elvis, vilket inte M gjorde, och då fick jag underhålla honom en stund innan jag lyckades sparka upp honom ur sängen. Tanken var att jag skulle somna om men det gick verkligen inte då grabbarna höll på att slå ihjäl varandra och röjde runt som två stora bufflar... Så ja, nu är det tid att sysselsätta sig med något för att inte somna för natten bums!

Idag var vi även iväg på kalas hos min fina lil'sis (jag är hennes moster, räkna ut den ekvationen ;-)) som blev 26 år! Vi bjöds på gudomlig glasstårta så även denna dag blev moffardag!! Vi har precis intagit rostas med klyftisar, whiskeysås och en god sallad och nu fortsätter vi med godis, chips och cola! Man blir fasen lycklig av mat och snask!❤

Gårdagens morsa på stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar