måndag 12 oktober 2015

Jag vann

Dagen började med ett sånt där spännande mail igen, och jag kunde inte somna om efter att ha läst det vid 05, så typiskt. Lämnade kids på skolan, hem och utfodrade Elvis, den vanliga disken och tvätten och sedan sov vi tillsammans. Vid 12 kom M hem och jag for till sjukhuset och Kvinnokliniken. Mindre kul då jag har gynskräck, men det är mycket därför jag är där (och för att mens envisas läcka ut i magen...). Gick därifrån några tårar fattigare men en (positiv) erfarenhet rikare. Hem och myste med kids medan M jobbade. Iväg på lite ärenden och sedan hem igen där jag fastnade på köksgolvet med lilleman. Nu ligger jag dock på soffan med vetekudde på magen, det där med mens åt fel håll är inget roligt alls... Får se om jag klarar att stanna hemma...

Som tidigare nämnt gör jag allt för mina barn och den här gången vann jag (vi), idag fick Ellioth en ny lärare! Vi har redan en helt annan kille hemma ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar