fredag 2 oktober 2015

ENOUGH och bordsbokning på Mc Donalds

Jag accepterar mycket och kan ge människor flera chanser men när jag väl fått nog är det nog. Idag hade vi ett möte, jag var lugn, sansad och saklig och förväntade mig förståelse och att vi tillsammans kunde finna en lösning. Istället blev det bebisnivå från motparten och det hotades om både det ena och andra. Nu är det nog. Om vi säger såhär, Ellioth går inte till skolan på måndag, vi väljer att hålla honom hemma. Olagligt kanske men nödvändigt ont. På måndag har vi skola här hemma. Nog om det, för nu...

Efter detta vidriga möte åkte jag till Frida på Divine Skin och gjorde en andra behandling på min mage. Tre behandlingar kvar och jag är otroligt nyfiken på resultatet! Redan nu syns ännu mer skillnad!
Medan jag var där var grabbarna på disco. Jag hämtade upp dem där och gasade ut till Tornby och Mc Donalds där jag bokat bord :) De körde någon drive där dem testar hur det skulle vara med bordsbokning och lite lyxigare burgare. Egentligen var det en middag för två men vi hade med oss alla kidsen. Det fanns en bord dukat för oss och vi fick en egen servitris, som var supergullig! Att vi skulle få testa deras nya burgare visste vi men att vi skulle bli serverade på fat, att ungarna skulle bli bjudna på Happy Meal och att vi även fick efterrätt var ju helt fantastiskt! Vi fick inte betala ett öre för kalaset men valde att skänka 100 kr till Ronald Mc Donald-fond som tack ❤
TACK BÄSTA MC DONALDS I TORNBY FÖR EN SUPERMYSIG MIDDAG! (Detta var något de endast hade under tio dagar och det var bara ett par per kväll som fick bord så vi hade tur!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar