torsdag 8 oktober 2015

Fynd

Ännu en sådan där morgon med huvudvärken från helvetet. Lämnade kidsen på skolan, hem och tog hand om tvätt och matade bebis och sedan joinade jag honom i hans förmiddagsnap.  Synd att kalla den nap dock då han somnade 9.50 och jag vaknade med ett ryck 12.20 (går och hämtar på skolan 12.40 så det blev lite stressigt...). Välbehövligt men jag hann inte bryta fastan när jag brukar så när jag intog min proteinmacka vid 14.40 var jag hungrig som en varg!

När M kom hem for jag till XXL för att fynda Viking-kängor till Elton. De sålde dem nu för 499:- och normalpris är 949:-, FYND! Sedan åkte jag till Frida för min tredje behandling på magen. Jag köpte även hem en uppstramande creme så nu får vi se vad den kan göra för magi med magen också :)
Gym med Jonas på det och jag har redan galen träningsvärk i ryggen :/

Vår lilla glädjespridare ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar