tisdag 6 oktober 2015

Ren, skär lycka!

Efter en hittills omtumlande höst var det ren och skär lycka när Ellioth idag berättade att han haft den bästa skoldagen i sitt liv! Då var rektor och biträdande rektor "fröknar" idag. Vi fick hem en glad kille som varken grät eller slängde stolar, för ja, det är så han uttryckt sitt mående sista tiden... Älskade unge, allt för dig! ❤

Idag var Elvis och jag iväg på öppen förskola i kyrkan tillsammans med Josefin och Nova (en annan tjej som också är mammaledig som jag träffar i skolan varje dag vid lämning och hämtning). Elvis älskade det, log och tjoade hela tiden medan jag fick lite nog efter att ha sjungit massor "Jesu-sånger". Men jo, rätt mysigt var det nog :)

Ikväll var vi iväg på avslutning med fotbollen. Det spelades match, barnen mot föräldrarna och efteråt åt vi korv! Därefter stressade jag iväg till gymmet vilket jag nyss kom hem ifrån! Nu blir det sängen så vi orkar upp imorgon igen!

Elvis & Nancy när de sitter och kikar på sina storebrorsor när dem spelar ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar