fredag 16 oktober 2015

Ooops

På förmiddagen, när Elvis sov (och M jobbade hemifrån), smet jag iväg till affären och kompletterade lite till helgen. En hel dag inne och det känns som jag ska kvävas liksom. När jag kom hem for M iväg till jobbet och vi myste en stund inne men efter Elvis ätit lunch klädde vi på oss och gick ut. Vi hittade en lekpark utan barn där vi hängde en stund. Grabbarna lekte och Elvis gungade. Killarna var så fina med varandra och när vi gick förbi affären på vägen hem gick vi in så de kunde få en varsin liten godispåse... Först när jag sprang på en kompis där inne och vi började prata om att Ellioth kräkts slog det mig ju varför vi hållt oss i en lekpark utan barn, fasen. Det hade ju bara gått 36 timmar från kräket och det är ju 48 h för att det ska vara safe! Aja, nu hoppas vi att vi andra klarat oss och är smittfria och att vi då inte smittade någon på Ica idag :/

På eftermiddagen åkte jag iväg till Frida på Divine Skin och gjorde fjärde  behandlingen på magen. Och ja, vi ser redan skillnad. Bristningarna är mindre framträdande och huden har verkligen tightats. Ni ska få se skillnaden efter nästa gång!

Nu sitter vi i soffan och njuter av tystnaden. Alla kids har precis somnat! Bordet är uppdukat med chips och ostbågar men jag håller mig till lite Cola zero. Inte långt kvar till mål...

Mina fina storkillar i coolaste brallorna från Ica Maxi (!!) ❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar