måndag 5 oktober 2015

Det lönar sig att inte ge sig

Vilken dag. Redan vid 7.30 tog vi an där vi slutade i fredags... När Elvis sov började jag och Ellioth med skolarbete. Vi räknade lite matte och jag introducerade en ny bokstav. Han tyckte det var kul och mysigt att sitta hemma med mig och jobba och få all uppmärksamhet. När jag skulle fixa lunch fick han se på en "Bokstavsfilm" på UR och "mammafröken" fick bra betyg ❤
Nu i eftermiddag fick vi lite besked om hur allt ligger till och imorgon kan han gå tillbaka till skolan redan... Inget är klart och vi får väl se hur framtiden ser ut. Skulle det inte gå vår väg tar jag hem honom igen...

I eftermiddag har jag hunnit fixa naglarna, varit på gymmet och sedan storhandlat! Eftersom jag fastat idag och ändå stressat runt överallt har jag nu huvudvärken från helvetet och säger godnatt!

Elvis fick vara med och leka med brorsorna imorse ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar