torsdag 1 oktober 2015

Hungrig och lat

Jag sover inget vidare just nu så är väldigt trött på morgnarna. Snoozar i nästan en halvtimme innan jag masar mig upp. Imorse klev jag upp, gjorde mig iordning med smink och kläder, bäddade rent alla sängar och fick iväg ungarna till skolan. Tanken var att vi skulle iväg på babysång men det blev avblåst och jag och Elvis sov förmiddag tillsammans istället. Vi tog bilen och hämtade hem brorsorna, hämtade ett paket påvägen hem (värmeskydd och spray från Redken) och sedan myste vi inne resten av eftermiddagen. M kom hem skapligt så vid 16 masade jag mig iväg till gymmet för 30 min på crosstrainern och ett magpass. Fastar ju idag så jag tog det lugnt. Jag brukar vanligtvis inte träna på fastedagar men eftersom jag inte tränade igår fick det bli idag ändå. Tog en sväng om Maxi påvägen hem också och sedan direkt in i duschen med Elvis då M skulle iväg på ledarträff för fotbollen. Så ikväll har jag roddat sagoläsning och sövning ensam och nyss klev M innanför dörren igen. Ikväll blir det i säng tidigt då morgondagen är fullspäckad!

Magisk himmel över Malmslätt ikväll och min lilla goa korv ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar