onsdag 7 oktober 2015

Heja mig!

Vet inte vad det är men jag sover så fruktansvärt illa just nu. Vaknar flera gånger varje natt och drömmer jättekonstiga drömmar. Dessutom vaknar jag med jordens huvudvärk varje morgon. Idag efter lämning, och efter att ha utfodrat bebis kröp jag ner tillsammans med honom för att sova (annars fixar jag med disk och tvätt). Somnade som en stock för att en kvart senare vakna i panik av att någon plingar på dörren SJU gånger! Det skulle komma några och byta filter i fläkten och självklart kom dem precis när jag somnat så gott. Och nä, jag kunde inte somna om...

Efter hämtning och utfodring i form av lunch till Elvis och mellis till brorsorna och sövning av lillebror satte jag igång att städa. Jag brukar ju städa på torsdagförmiddagar men har nu börjat göra det på onsdagseftermiddagar när Elvis sover och kidsen leker!
Jag har även varit på gymmet och kört biceps och triceps, och ja, nu börjar det synas att träningen ger resultat! Dessutom visar vågen minus 8,5 kilo (sedan slutet på augusti!)! Heja mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar