lördag 26 september 2015

Träning och moff

Hade en sådan där fullspäckad dag igår. Lämnade på skolan, förbi affären och sedan hem för att ge Elvis gröt och ut igen till BVC för 8-månaderskontroll. När vi kom hem sov Elvis och då passade jag på att ta mig an tvätten. Elvis vaknade och ville somna om på mitt bröst så då låg jag och njöt en stund innan mamma och pappa kom på besök en stund. Sedan rusade vi och hämtade hem grabbarna och fick även med oss Oliver hem. Utfodrade hela klanen innan grabbarna gick ut och lekte och sedan sövde jag Elvis igen. Därefter kom min "pt"-Jonas och kollade på vårt badrum vi ska göra om, M och han gick länge och diskuterade alla möjligheter. Middag från Linas matkasse och ungarna spottar, fräser och tjuter. Värdelöst. Sedan åkte jag och tränade och efter det moffade Jonas och jag godis och chips framför en film innan jag åkte hemåt igen!

Nu är vi på simskola och efter det åker vi hem och hämtar resten av familjen och åker mot Kolmården!

Älskar att träna just nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar