onsdag 2 september 2015

Farliga piller

Fart som en jojo idag känns det som. Lämnade på skolan, hem och gav Elvis gröt och sedan vidare till Åleryd och familjen Klitsie Rosca! Tjattrade och snuffade bebis innan det var dags att åka till skolan och hämta igen. Hem och servera grabbarna mellis och Elvis middag. Hänga tvätt och söva bebis innan vi körde skiftbyte och jag cyklade ner på ett möte i skolan. Stressade sedan hem för att byta av M som skulle ner på stan och käka. Dammade, dammsög och moppade och därefter var det dags att göra kidsen klara för sängen. Pjamaspåklädning, borsta tänder och läsa saga. Sedan göra välling till Elvis och söva honom. Därefter plockade jag fram kläder till morgondagen och körde sedan lite hemmaträning i form av squats och planka. En kvarg på soffan, en dusch och nu har jag landat i sängen!

Imorse testade jag "förbränningspiller" och koffeintabletter. Jag har aldrig mått så konstigt i hela mitt liv och är så glad att jag överlevde! ALDRIG mer alltså! Ska tvinga M att testa imorgon :)

Nu sova...

Elvis & Nisse ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar