lördag 5 september 2015

Pussel

Imorse fick vi pussla. Eltons simskola börjar 8.50 och så hade de samling för fotbollscup 9.30 och M är ju tränare. Vid 9 kom mormor och morfar och tog Elvis som fortfarande hade feber så M och Ellioth kunde åka till cupen. Efter simskolan skjutsade jag Elton till cupen och stressade förbi Maxi (pappa ringde och frågade vad de skulle göra då Elvis skrek förtvivlat...)för att köpa Alvedon. Vid 10.10 klev jag in hemma igen och Elvis tårar byttes mot ett stort smile,  tror han är en liten mammagris minsann ❤
Efter lite gröt för herrn och fix med tvätt för mig somnade han gott på mitt bröst och sov i över två timmar. När han vaknade var han skållhet och tempen visade 39,9 grader. Vi har suppat honom hela dagen men tempen går bara ner någon grad, dock har han hållt modet uppe ändå. Lite gnäll, och har helst velat vara i famnen men knappt några tårar, älskade unge ❤

Blöta, kalla grabbar kom hem från fotbollscupen. Efter dusch blev Elton upphämtad av mormor och morfar för övernattning. Han blev så besviken att han inte fick stanna igår så idag fick han åka dit och sova. Jag tog då med mig Ellioth och åkte till gymmet och därefter blev det ett besök på Willys och Maxi. När vi kom hem bjöds vi på taco (-sallad för mig) och därefter satte jag och Ellioth oss med hans matematik. Cirka tio sidor gjorda och imorgon gör vi resten.

Nu ligger vi på soffan, har tänt ljus och tittar på Twilight.

Min stora snygging ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar